دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ غزل خانوم علی عباسی

  • ۲۸۴

دانلود آهنگ غزل خانوم علی عباسی

Download New Music Ali Abbasi – Ghazal Khanoom

دانلود آهنگ علی عباسی به نام غزل خانوم با متن و دو کیفیت Mp3 320و پخش آنلاین128در ویک موزیک

دانلود آهنگ غزل خانوم علی عباسی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  علی عباسی بنام غزل خانوم :

میشینم فقط روبرو تو نفس میکشم عطر و بوتو

عسل تر شدی,خراب تر شدم حالا که نشستم پهلو تو نمیخواد بگی من میدونم غزل خانومه مهربونم

تو هیچی نگو,ته قلبتو دارم توی چشمات میخونم میچسبی بهم,خودت میدونی مثل آتیشه تو زمستونی

پر از زندگی پر از عاشقی مثل پنجره بعد بارونی غزل خانوم بذار آروم بذارم سر رو شونت

میمیرم من واسه رنگه نگاه عاشقونت غزل خانوم نمیدونی چه حال خوبی دارم که لازم نیست این احساسو

همش یادت بیارم نباشی دیگه راه نداره تو قلبم کسی جانداره دل عاشقم دیوونت شده

مثل بچه ها بی قراره نفس تنگه تو سینه,آره دلم دیگه طاقت نداره بگو آسمون به عشق خودت

یه ریز تا خود صبح بباره میچسبی بهم,خودت میدونی مثل آتیشه تو زمستونی پر از زندگی پر از عاشقی

ویک موزیک

مثل پنجره بعد بارونی غزل خانوم بذار آروم بذارم سر رو شونت میمیرم من واسه رنگه نگاه عاشقونت

غزل خانوم نمیدونی چه حال خوبی دارم که لازم نیست این احساسو همش یادت بیارم

میمیرم من واسه رنگه نگاه عاشقونت غزل خانوم نمیدونی چه حال خوبی دارم که لازم نیست این احساسو

همش یادت بیارم نباشی دیگه راه نداره تو قلبم کسی جانداره دل عاشقم دیوونت شده

مثل بچه ها بی قراره نفس تنگه تو سینه,آره دلم دیگه طاقت نداره بگو آسمون به عشق خودت

یه ریز تا خود صبح بباره میچسبی بهم,خودت میدونی مثل آتیشه تو زمستونی پر از زندگی پر از عاشقی

مثل پنجره بعد بارونی غزل خانوم بذار آروم بذارم سر رو شونت میمیرم من واسه رنگه نگاه عاشقونت

غزل خانوم نمیدونی چه حال خوبی دارم که لازم نیست این احساسو همش یادت بیارم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی