دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ علی یاسینی دورترین نزدیک

  • ۱۶۴

دانلود آهنگ علی یاسینی دورترین نزدیک

Download New Music Ali Yasini – Dortarin Nazdik 

 آهنگ  دورترین نزدیک  از  علی یاسینی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ علی یاسینی دورترین نزدیک 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ دورترین نزدیک از علی یاسینی:

من تنگه دلم اما میدونم

که تو نه فراموشت میکنم

این دفعه قول دادم به خودمفراموش میکنم اگه ازم بر بیاد

اگه عکسای تو به حرف بیاد

اگه وسط تابستون برف بیاد

کروس ( تکرار )

دنبالت دنیارو من گشتم

♫ویک موزیک♫

رفته ی بی برگشتم

نشونتو از کی بگیرم

خودت بگو رفتی کجا

از پیش من دور ترین نزدیک من

♫ویک موزیک♫

نذار تورو از من بگیرن

تو باید ،درستش کنی

دلی که بعد از تو مرده رو

میدونی خودت طلبکارم ازت

چند سال عمرمو!! 

تو خرابش کردی ولی

من میسازم پلای شکسته رو

بیا ببین این گل نشسته رو

فقط بیا بیا و دیگه نرو!!

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی