دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ علی منتظری جان دلم

  • ۲۴۹

دانلود آهنگ علی منتظری جان دلم 

Download New Music Ali Montazeri – Jane Delam

آهنگ جان دلم ازعلی منتظری بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ علی منتظری جان دلم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  علی منتظری بنام جان دلم 

جان دلم تویی آرام دلم همه شب میل تو دارم بی قرارم

تویی ماه شب تارم …

پر زده دل از تماشای تو و آن دو چشمان سیاهت

نگاهت شنیدن صدایت …

♫ویک موزیک♫

من گرفتارم و مجنونم و لیلای منی تو همان لحظه ی‌ شیرین تو رویای منی

تو با شیرین زبانیت مرا عاشق ترم کن …

تو هنرمندی و جادوگر چشمان منی تو قرار و نفس و عشق و دل و جان منی

بی قرارت شدم من بی بال و پرم کن …

جز تو تمنای تو نیست وای دگر در دل من وای به حال من عاشق

♫ویک موزیک♫

بردن دل هنر توست و منم در به درت وای به حال من عاشق

تو که بی نقصی و من پروانه وار دور سرت میگردم صبر و قرارم

من که دیوانه و مست عطر گیسوی توام جز تو دگر یاری ندارم

من گرفتارم و مجنونم و لیلای منی تو همان لحظه ی‌ شیرین تو رویای منی

تو با شیرین زبانیت مرا عاشق ترم کن …

تو هنرمندی و جادوگر چشمان منی تو قرار و نفس و عشق و دل و جان منی

بی قرارت شدم من بی بال و پرم کن

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی