دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ علی صدیقی قلب من

  • ۲۶۴

دانلود آهنگ  علی صدیقی قلب من

Download New Music Ali Sedighi – Ghalbe Man

آهنگ قلب من  از   علی صدیقی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

://wikmusic.ir/

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ علی صدیقی بنام قلب من 

من یه درصد فکر نمیکردم که میشم عاشق تو

کی میدونست که یه روزی احتیاجم باشه به تو

بی نظیری مثل ماهه صورت بی عیب و نقصت

این محاله دیگه دست من جداشه از تو دستت

قلب من بی طاقته دل به تو بد عادته

پس چرا دل کندن از من واست انقدر راحته عشقم

بگو عشقم

نبضم عین ساعته حال خوبم بابت عاشق شدن بود و

بگو چی بهتر از این حالته عشقم

بگو عشقم

بی تفاوت بودنت نسبت به هر کی جز خودم

عاشق رفتارتم من عاشق چشمات شدم

من کنارتم چه خوشبختم که تو فال منی

حق نداری با کسی باشی فقط مال منی

♫ویک موزیک♫

من برات رویاتو تا هر جا دلت هست میکشم

هر جا لازم باشه از دنیا برات دست میکشم

تو نمیتونی برای من یه لحظم بد بشی

من خیالم راحته چون تو خود آرامشی

قلب من بی طاقته دل به تو بد عادته

پس چرا دل کندن از من واست انقدر راحته عشقم

بگو عشقم

نبضم عین ساعته حال خوبم بابت عاشق شدن بود و

بگو چی بهتر از این حالته عشقم

بگو عشقم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی