دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ علی خدابنده طلوع بی غروب

  • ۱۷۱

دانلود آهنگ علی خدابنده طلوع بی غروب

Download New Music Ali Khodabandeh - Toloe Bi Ghoroob

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام طلوع بی غروب

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ طلوع بی غروب علی خدابنده

پُز میدم عشقتو به دنیا

پیشِ توئه این دل باشی اگه هرجا

همش میگه که دوسِت داره و نمیبره تورو از یاد

به هر دری زدم باز نشد که خاطره هات برن از یاد

ای داد، ای داد...

تموم خیال من تویی، که بیخیال من شدی

تموم وجود من تویی که آرزوی محال من شدی

شروع نا تموم من، طلوع بی غروب من

دلم میخواد جار بزنم، خواب و خیال من شدی

تموم خیال من تویی، که بیخیال من شدی

تموم وجود من تویی که آرزوی محال من شدی

شروع نا تموم من، طلوع بی غروب من

دلم میخواد جار بزنم، خواب و خیال من شدی

♫ویک موزیک♫

دور نشو از دلم که من جاتو به هیچکس نمیدم

نقشه‌ی عشقو تا ابد با تو توو قلبم کشیدم

با تو فقط میشه مرزِ عاشقیو رد کردش

فقط با تو میشه این حال بَد و عوض کردش

اگه نباشی قلب من فقط تنهاییه سهمش

تموم خیال من تویی، که بیخیال من شدی

تموم وجود من تویی که آرزوی محال من شدی

شروع نا تموم من، طلوع بی غروب من

دلم میخواد جار بزنم، خواب و خیال من شدی

تموم خیال من تویی، که بیخیال من شدی

تموم وجود من تویی که آرزوی محال من شدی

شروع نا تموم من، طلوع بی غروب من

دلم میخواد جار بزنم، خواب و خیال من شدی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی