دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ علیرضا قربانی خیال خوش

  • ۱۱۲

دانلود آهنگ علیرضا قربانی خیال خوش

Download New Music Alireza Ghorbani – Khiale Khosh

آهنگ خیال خوش از علیرضا قربانی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ علیرضا قربانی خیال خوش

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ خیال خوش علیرضا قربانی

تو آه منی اشتباه منی چگونه هنوز از تو میگویم

تو همسفر نیمه راه منی، چگونه هنوز از تو میگویم

پناه منی تیکه گاه منی، که زمزمه‌ات مانده در گوشم

گناه منی بی گناه منی، که بار غمت مانده بر دوشم

بهانه‌ی من بغض خانه‌ی من، گرفته دلم گریه میخواهم

خیال خوش عاشقانه‌ی من، همیشه تویی آخرین راهم

بهانه‌ی من بغض خانه‌ی من، گرفته دلم گریه میخواهم

خیال خوش عاشقانه‌ی من، همیشه تویی آخرین راهم

♫ویک موزیک♫

صدای توام پا به پای توام، تو میبَری‌ام رو به خاموشی

غریبه‌ترین آشنای توام، که می‌کشدم این فراموشی

تمام منی ناتمام منی، چه بغض بَدی در گلو دارم

بیا و بگو فکر حال منی، ببین که هنوز آرزو دارم

بهانه‌ی من بغض خانه‌ی من، گرفته دلم گریه میخواهم

خیال خوش عاشقانه‌ی من، همیشه تویی آخرین راهم

بهانه‌ی من بغض خانه‌ی من، گرفته دلم گریه میخواهم

خیال خوش عاشقانه‌ی من، همیشه تویی آخرین راهم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی