دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار ماه منی

  • ۱۸۳

دانلود آهنگ علیرضا روزگار ماه منی

Download New Music Alireza Roozegar - Mahe Mani

دانلود آهنگ علیرضا روزگار ماه منی

متن آهنگ ماه منی علیرضا روزگار

یه شب به صورتت نگاه کردم و دیدم

روی تو، موی تو، اون خم ابروی تو

بُرده حواسم

یه شب به صورتت نگاه کردم و دیدم

خالتو، چالتو، پیشونی ماهتو

همینو میخواستم

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم

منو نگاه کن عشقم

چشماتو به چشمام بزن هی زل

منو دیوونه‌ی این حال و هوا کن عشقم

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم

منو نگاه کن جونم

چشماتو به چشمام بزن هی زل

منو دیوونه‌ی این حال و هوا کن عشقم

♫ویک موزیک♫

من دیگه سر به هوام، ماه تویی دیگه نمیخوام

هیچکسیو به غیر تو حتی اگه توو اشتبام

تو اشتباه قلبمی بی تو یه دنیارو نمیخوام

من دیگه سر به هوام، ماه تویی دیگه نمیخوام

هیچکسیو به غیر تو حتی اگه توو اشتبام

تو اشتباه خودمی مگه میشه تورو نخوام

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم

منو نگاه کن عشقم

چشماتو به چشمام بزن هی زل

منو دیوونه‌ی این حال و هوا کن عشقم

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم

منو نگاه کن جونم

چشماتو به چشمام بزن هی زل

منو دیوونه‌ی این حال و هوا کن عشقم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی