دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار رابطه

  • ۳۸۹

علیرضا روزگار رابطه

Download New Music Alireza Roozegar – Rabeteh

دانلود آهنگ رابطه به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

علیرضا روزگار رابطه، دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار رابطه + متن ترانه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 متن آهنگ جدیدعلیرضا روزگار به نام رابطه

فکرت منو پیرم کرد
بی رحم پس پیشم برگرد
تنها توی یه ساعت یه نامرد
رابطه رو سرد تر کرد
داغون تر از قبلم من قبلا تو فکرش نبودم من اهل انقد گریه انقد خواهش نبودم
نبودی به فکرم یه لحظه ام همه حرفامو راحت نشد بگم من واسه دیدنت که حاضرم تا ته دنیا برم
کسی یه بار هم صحبتت نشه مگه میشه که عاشقت نشه
مگه میشه که عاشقت نشه دلم هرچی که ازت داره میکشه خب حقشه
بازم شب و دلتنگی میگیره کل اتاقو از پنجره میبینم بیرون و نور چراغو

ویک موزیک
دیدن دوبارت همینجا آرزومه هر چقدر دیر اما واقعی باشه خوبه
نبودی به فکرم یه لحظه ام همه حرفامو راحت نشد بگم من واسه دیدنت که حاضرم تا ته دنیا برم
کسی یه بار هم صحبتت نشه مگه میشه که عاشقت نشه
مگه میشه که عاشقت نشه دلم هرچی که ازت داره میکشه خب حقشه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی