دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ عقل و خرد محسن چاوشی

  • ۲۲۳۵

دانلود آهنگ عقل و خرد محسن چاوشی

آلبوم بی نام

Download New Music Mohsen Chavoshi – Aghl O Kherad

و پخش آنلاین128درویک موزیکMp3 320 آهنگ محسن چاوشی به نام عقل و خرد متن و دو کیفیت

آهنگ قند منی به نام محسن چاوشی

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ  محسن چاوشی بنام عقل و خرد 

تلخ کنی دهان من قند به دیگران دهی

نم ندهی به کشت من آب به این و آن دهی

♪ویک موزیک♪

جان منی و یار من دولت پایدار من

باغ من و بهار من باغ مرا خزان دهی

یا جهت ستیز من یا جهت گریز من

وقت نبات‌ریز من وعده و امتحان دهی

♪ویک موزیک♪

عود که جود می‌کند بهر تو دود می‌کند

شیر سجود می‌کند چون به سگ استخوان دهی

برگذرم ز نه فلک گر گذری به کوی من

پای نهم بر آسمان گر به سرم امان دهی

در دو جهان بِنَنگرد آنک بدو تو بنگری

خسرو خسروان شود گر به گدا تو نان دهی

گه بکشی گران دهی گه همه رایگان دهی

یک نفسی چنین دهی یک نفسی چنان دهی

♪ویک موزیک♪

جان منی و یار من دولت پایدار من

باغ من و بهار من باغ مرا خزان دهی

یا جهت ستیز من یا جهت گریز من

وقت نبات‌ریز من وعده و امتحان دهی

♪ویک موزیک♪

برگذرم ز نه فلک گر گذری به کوی من

پای نهم بر آسمان گر به سرم امان دهی

عقل و خرد فقیر تو پرورشش ز شیر تو

چون نشود ز تیر تو آنک بدو کمان دهی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی