دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ عشق خوش آرایش حسین توکلی

  • ۳۱۷

  دانلود آهنگ عشق خوش آرایش حسین توکلی

Download New Music Hossein Tavakoli – Eshghe Khosh Arayesh

 آهنگ حسین توکلی به نام عشق خوش آرایش متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

حسین توکلی عشق خوش آرایش، دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عشق خوش آرایش + متن ترانه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  حسین توکلی بنام عشق خوش آرایش 

ماه ترین ماه جهانم نفس باش به جانم در تب و تاب و هیجانم گرفته زبانم

عاشق و دیوانه ی آنم که با تو بمانم …

جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من

تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من

جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من

تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من

گشتم نبود مثل تو نگرد اصلا نیست تو از آسمان افتادی مث تو دلبر نیست

گوهر تویی و الماسم کنارت زیبا نیست …

جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من

تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من

جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من

تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی