دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ عشق جنجالی مرتضی پاشایی

  • ۳۵۷

دانلود آهنگ عشق جنجالی مرتضی پاشایی

Download New Music Morteza Pashaei – Eshghe Janjali

 آهنگمرتضی پاشایی به نام عشق جنجالی متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ عشق جنجالی به نام مرتضی پاشایی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مرتضی پاشایی بنام عشق جنجالی 

دوباره نور میباره سر احساس شیرینم مثل فرهاد دیوونم سر راه تو میشینم

رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی

میخوام تنها بشم با تو تو این روزای جنجالی دارم حس میکنم عشقو یه حس ساده عالی

یه حسی توی دلم دارم که بین آب و آتیشم هنوز چیزی نمیگی تو از این آشوب ترم میشم

دوباره نور میباره سر احساس شیرینم مثل فرهاد دیوونم سر راه تو میشینم

رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی

میخوام تنها بشم با تو تو این روزای جنجالی دارم حس میکنم عشقو یه حس ساده عالی

یه حسی توی دلم دارم که بین آب و آتیشم هنوز چیزی نمیگی تو از این آشوب ترم میشم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی