دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ طلاق افشین آذری

  • ۲۵۶

دانلود آهنگ طلاق افشین آذری

Download New Music Afshin Azari – Talagh

 آهنگ افشین آذری به نام طلاق  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 درویک موزیک

دانلود آهنگ طلاق افشین آذری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید افشین آذری بنام طلاق 

نه من دست بلند کرده بودم تو روش نه نازکتر از گل شنیده ازم

یه چند ماهیه از خودش دوره و یه چند ماهی میشه بریده ازم

نه کج رفته بودم بشه ادعا داشت، نه هیزم بتونم که پستی کنم

رفیقی ندارم بپرسین ازش که این خونه رو خرجه مستی کنم

♪ویک موزیک♪

ببین من واسه سقفه این زندگی زمینو رو دووشم کشیدم بفهم

زمینو زمونم بدوزی بهم طلاقت نمیدم، نمیدم بفهم

♪ویک موزیک♪

وکیلش یکم نادرست پیششه میخوان پای هم عشقمو پس بدم

کسی دیده که پای پرونده ای وکیلو موکل به هم دست بدهند

میخوای راه به راه لج کنی کج بری تو میبازی این خطو این هم نشون

تو که شامشو میپزی شب به شب هنوز رابطه کاریه بینتون

♪ویک موزیک♪

ببین من واسه سقفه این زندگی زمینو رو دووشم کشیدم بفهم

زمینو زمونم بدوزی بهم طلاقت نمیدم، نمیدم بفهم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی