دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ صدای گیتار مصطفی فتاحی

  • ۳۰۷

دانلود آهنگ صدای گیتار مصطفی فتاحی

Download New Music Mostafa Fatahi – Sedaye Gitar

 آهنگ مصطفی فتاحی به نام صدای گیتار  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ صدای گیتار مصطفی فتاحیبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مصطفی فتاحی بنام صدای گیتار 

منو این صدای خسته منو دلتنگی گیتار

بغض آوازم شکسته خدانگهدار

منو این صدای خسته منو دلتنگی گیتار

بغض آوازم شکسته خدانگهدار

تو رفتی من شکستم با دل تنهام

آرومی درکنار غصه وغم هام

یار من بی وفایی سهم دلم نیست

میسوزم تو میدونی دست خودم نیست

تمومه آرزومه که شبه تیره بمیره

توی مهتابی رویا منو ببینه

بیا پر کن از نفسهات

تا بشی هم صدای گیتار

نذار که این سکوت سنگی بسازه دیوار

بگو بر میگردی بازم تا دلم آروم بگیره

توی آغوش دل من دیگه از غم ها نمیره

تو رفتی خدانگهدار

تو رفتی من شکستم با دل تنهام

آرومی در کنار غصه و غم هام

یاره من بی وفایی سهم دلم نیست

میسوزم تو میدونی دست خودم نیست

تو رفتی خدانگهدار

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی