دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهر دیوونه احسان خواجه امیری

  • ۳۰۲

دانلود آهنگ شهر دیوونه احسان خواجه امیری

Download New Music Ehsan Khajeh Amiri – Shahre Divooneh

 آهنگ احسان خواجه امیری به نام شهر دیوونه با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ شهر دیوونه احسان خواجه امیری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  احسان خواجه امیری بنام شهر دیوونه :

یا همیشه دیر بودم یا ازم خسته شدن زود من به هر کسی رسیدم لحظه ی خداحافظی بود

قلبم اصلا از گذشته خاطر خوشی نداره بکش این خاطره رو که قصد خودکشی نداره

همیشه اشتباه شده جمله هام جوابم اون نبوده که شنفتم

از بس به هر کسی گفتم عاشق نبود به اون که عاشقش شدم چیزی نگفتم

این شهر دیوونه به من یا تو آدم که تنها باشه راحت تره

لعنت به تنهایی و دیوونگیش لعنت به راحتی که سخت میگذره

هنوزم هر جا که میرم کوچه هاش برام شکل بن بسته

ی وقتا میگم شاید یکی دل این شهرو ی جا شکسته

خیلی حرفا با تو داشتم ولی لعنت به گریه های آخرت

منم مثل تو گریه کردم و حیف پشت سرت

همیشه اشتباه شده جمله هام جوابم اون نبوده که شنفتم

از بس به هر کسی گفتم عاشق نبود به اون که عاشقش شدم چیزی نگفتم

این شهر دیوونه به من یا تو آدم که تنها باشه راحت تره

لعنت به تنهایی و دیوونگیش لعنت به راحتی که سخت میگذره

ی وقتا میگم شاید یکی دل این شهرو ی جا شکسته

خیلی حرفا با تو داشتم ولی لعنت به گریه های آخرت

منم مثل تو گریه کردم و حیف پشت سرت

همیشه اشتباه شده جمله هام جوابم اون نبوده که شنفتم

از بس به هر کسی گفتم عاشق نبود به اون که عاشقش شدم چیزی نگفتم

این شهر دیوونه به من یا تو آدم که تنها باشه راحت تره

لعنت به تنهایی و دیوونگیش لعنت به راحتی که سخت میگذره

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی