دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهرام شکوهی نازنین

  • ۲۷۳

دانلود آهنگ شهرام شکوهی نازنین 

Download New Music Shahram Shokoohi – Nazanin

آهنگ نازنین از شهرام شکوهی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ شهرام شکوهی نازنین

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام نازنین 

دنیامی شوق تو چشمامی بیا نزدیکترم آرومم کن

همیشه باهامی اونی که میخوامی خیره شو بهم بیا داغونم کن

غماتو بده بره دلم منتظره بیای بگی دوسم داری

دل من که عاشقه کشتی توی گله بیا بگو دوسم داری

نازنین ناز تو دل بی تاب تو من به تو محتاجم و دل گرفتار تو

نازنین ناز تو دل بی تاب تو من به تو محتاجم و دل گرفتار تو

شدم در به در زلف کج و طرح قشنگ چشم نازت

تو در دل من شاهی و من عاشق رقصیدن سازت

♫ ویک موزیک ♫

غماتو بده بره دلم منتظره بیای بگی دوسم داری

دل من که عاشقه کشتی توی گله بیا بگو دوسم داری

نازنین ناز تو دل بی تاب تو من به تو محتاجم و دل گرفتار تو

نازنین ناز تو دل بی تاب تو من به تو محتاجم و دل گرفتار تو

شدم در به در زلف کج و طرح قشنگ چشم نازت

تو در دل من شاهی و من عاشق رقصیدن سازت

غماتو بده بره دلم منتظره بیای بگی دوسم داری

دل من که عاشقه کشتی توی گله بیا بگو دوسم داری

نازنین ناز تو دل بی تاب تو من به تو محتاجم و دل گرفتار تو

نازنین ناز تو دل بی تاب تو من به تو محتاجم و دل گرفتار تو

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی