دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهاب مظفری ما باحالیم

  • ۱۸۸

دانلود آهنگ شهاب مظفری ما باحالیم

Download New Music Shahab Mozaffari - Ma Bahalim

آهنگ زیبای چشم سفید به نام شهاب مظفری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ شهاب مظفری به نام ما باحالیم

چه بد رقم بی قرارتم
خوب میشه میبینی با تو رابطم
بیدار نشی من تو خوابتم
من خرابه این پشت کارتم

♫ویک موزیک♫
چرا میکنی جون به جون من میدونی نمیتونی بدون من
به احساس تو وصل قلب من خب خودت چطوری بیخیایل اصلا
ما تو عشق و حالیم همش خیلی ما باحالیم همش آره

♫ویک موزیک♫
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی
یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی
یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
حالا که داری دست میدی با منو پس میدی دلای قبلیا رو
نگاه کن ببین چی میگم یه دفعه نزنی نشکنی قلب مارو

♫ویک موزیک♫
ما تو عشق و حالیم همش خیلی ما باحالیم همش آره
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی
یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی
یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی