دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهاب مظفری تنهای تنها

  • ۴۰۲

دانلود آهنگ شهاب مظفری تنهای تنها

Download New Music Shahab Mozaffari – Tanhaye Tanha

 آهنگ شهاب مظفری به نام تنهای تنها  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 

آهنگ تنهای تنها به نام شهاب مظفری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید... 

متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام تنهای تنها 

دارم از تو میگذرم تا نگذره آب از سر تو میشکنم من تو خودم تا نشکنه بال و پر تو

زندگی هیچ وقت برای ما دو تا کاری نکرده اونکه واسه عشق بمیره کهه فداکاری نکرده کاری نکرده

تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

تو کوج آخر بالامو بستن من تو قفسو دورم نشستن دلتنگتم من

♫ویک موزیک♫

میشکنم پلا رو پشتم تا نترسم برنگردم هیچ جا دنیالم نگردین من یه درد دوره گردم

یه قدم مونده به دریا ساحل و وارونه کردم من همین حالا میرم که تو دلت نگیره بعدا

تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

تو کوج آخر بالامو بستن من تو قفسو دورم نشستن دلتنگتم من

تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

تو کوج آخر بالامو بستن من تو قفسو دورم نشستن دلتنگتم من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی