دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهاب مظفری برعکس

  • ۳۰۸

دانلود  آهنگ شهاب مظفری برعکس

Download New Music Shahab Mozaffari – Barax

آهنگ برعکس از  شهاب مظفری   بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ برعکس شهاب مظفری

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  برعکس شهاب مظفری

وقتی عطرت نمیمونه رو لباسم بذار بقیه ی روزامو ببازم

تا میاد یکم درست شه همه چی بد میشه بازم

کوله بارم دلمه خونه به دوشم دیگه چه فرقی داره هر چی بپوشم

حوصلم سر میره بسه تو چی میگی در گوشم

میگی برعکس همیشه میتونم قیدتو درجا بزنم

من بمونم و حال بدم آدم بی رحم بی تو میمیرم

تو چجوری میتونی دل بدی بعد دل بکنی

حرفای بی ربط بگی بگی وصله ی ناجور منی آدم بی رحم بی تو میمیرم

♫ویک موزیک♫

تو به هر راهی بری باز تهشم من تو رو نشناختمت آخرشم من

تو رو میشناسه دو تا دست حریصم دل من تنگ میشه واسه تو عزیزم

مث شلاق زمستون توی باغی منو آخر میکشه عشق زیادی

جلوی چشممی خیلی ولی دوری میگی آروم بگیرم آخه چجوری

میگی برعکس همیشه میتونم قیدتو درجا بزنم

من بمونم و حال بدم آدم بی رحم بی تو میمیرم

تو چجوری میتونی دل بدی بعد دل بکنی

حرفای بی ربط بگی بگی وصله ی ناجور منی آدم بی رحم بی تو میمیرم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی