دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهاب مظفری ازعشق تو

  • ۲۳۴

دانلود آهنگ شهاب مظفری عشق تو

Download New Music Shahab Mozaffari - Az Eshgh To

آهنگ از عشق تو از شهاب مظفری بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ شهاب مظفری ازعشق تو 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 متن آهنگ شهاب مظفری به نام از عشق تو

تو دریای شبِ موهات غرقم کن
کی میتونه به جز تو برمودا باشه
نمیخوام قایق سوراخ دنیامون
کنار زرق و برق کشتیا باشه
از اینم میشه دورافتاده تر باشیم
تمام عمرمون ساحل جهنم بود
زیادی بیخیالِ هردومون بودی
زیادی عاشقت بودم ولی کم بود
از عشق تو شاعر شدم
تو با خودت برو من با خودم
اندوه تو بر شانه ام
تو آتشی و من پروانه ام
از عشق تو شاعر شدم
تو با خودت برو من با خودم
اندوه تو بر شانه ام
تو آتشی و من پروانه ام
♫ویک موزیک♫
یه کم طوفان بزن تو صورت خوابم
من از آرامش چشمات میترسم
نگو چیز عجیبی که نمیفهمم
همین جوریشم، از حرفات میترسم
بزن پارومو بشکن توی اقیانوس
از اون زخمای کاری که تهش مرگه
منو محکوم عمق اشتباهم کن
از اون حکمای داری که تهش مرگه
از عشق تو شاعر شدم
تو با خودت برو من با خودم
اندوه تو بر شانه ام
تو آتشی و من پروانه ام
از عشق تو شاعر شدم
تو با خودت برو من با خودم
اندوه تو بر شانه ام
تو آتشی و من پروانه ام

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی