دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهاب بخارایی کاشکی تو بودی

  • ۱۶۴

دانلود آهنگ شهاب بخارایی کاشکی تو بودی

Download New Music Shahab Bokharaei -  Kashki To Boodi

دانلود آهنگ شهاب بخارایی کاشکی تو بودی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ کاشکی تو بودی شهاب بخارایی

توو چشم من نگاه بکن الان که روبروتم

بیا و دستامو بگیر توو لحظه‌ی سقوطم

بی تو مثل یه عابر گم شده توو مسیرم

اگه بری برگردی میبینی که پیرم

دلتنگتم دیوونه، عطر تو توو این خونه

هنوزم پیشم مهمونه، کاشکی تو بودی

هنوز تب میکنه احساسم، من رو چشات حساسم

راهی هنوز هست واسم، کاشکی تو بودی

♫ویک موزیک♫

من همونم که واسه دیدن چشمای تو دلش تنگه

من همونم که جونشو میده واسه لبخند قشنگت

من همونم واسه تو حاضره با یه دنیا بجنگه

بی تو دلم همش ابره و میزنه نم نم بارون

بی تو اصلاً انگار خراب میشه حال دوتامون

دستامو بگیر، تا این فاصله نکرده از هم جدامون

دلتنگتم دیوونه، عطر تو توو این خونه

هنوزم پیشم مهمونه، کاشکی تو بودی

هنوز تب میکنه احساسم، من رو چشات حساسم

راهی هنوز هست واسم، کاشکی تو بودی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی