دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شش دونگ کامران مولایی

  • ۲۷۰

دانلود آهنگ شش دونگ کامران مولایی

Download New Music Kamran Molaei – 6 Dong

 آهنگ کامران مولایی به نام شش دونگ  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ شش دونگ کامران مولایی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ کامران مولایی بنام شش دونگ 

حرف یروز دو روز نیست انگار یه عمره میخوامت شش دونگ قلبم بخوایی نخوایی به نامته

اینکه واست میمیرم دلم از خداشه راه بدی ندی تو راهتم تهش هر چی باشه

تمومش کن ببین هر جوری تا کنی بازم هستم کم نمیارم سر تو خط و نشون کشیدم کف دستم

تمومش کن بذار نفس بکشم تو هوات تمومش کن نمیذارم کسی توی دلم جا تو بیاد

تمومش کن ببین هر جوری تا کنی بازم هستم کم نمیارم سر تو خط و نشون کشیدم کف دستم

تمومش کن بذار نفس بکشم تو هوات تمومش کن نمیذارم کسی توی دلم جا تو بیاد

♫ویک موزیک♫

من از اول با تو رو راست بودمو رو بازی کردم اگه عاشق بودی میفهمیدی من اهل نبردم

اگه و اما زیاده ولی ثابت میکنم آخرش یروز یجوری تو رو عاشق میکنم

تمومش کن ببین هر جوری تا کنی بازم هستم کم نمیارم سر تو خط و نشون کشیدم کف دستم

تمومش کن بذار نفس بکشم تو هوات تمومش کن نمیذارم کسی توی دلم جا تو بیاد

تمومش کن ببین هر جوری تا کنی بازم هستم کم نمیارم سر تو خط و نشون کشیدم کف دستم

تمومش کن بذار نفس بکشم تو هوات تمومش کن نمیذارم کسی توی دلم جا تو بیاد

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی