دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شب شد مصطفی یگانه

  • ۲۳۵

دانلود آهنگ شب شد مصطفی یگانه

Download New Music Mostafa Yeganeh – Shab Shod

 آهنگ مصطفی یگانه به نام شب شد متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ شب شد به نام مصطفی یگانه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام شب شد 

شب شد بازم تو فکر تو منو ببین چجوری بعد تو هر جایی بگی رفتم اصلا نبود ردی از تو

با خودم میگفتم این بار اگه برگرده زندگیمو به پاش میریزم با اینکه بهم بد کرده

حالا میبینی که تو نبودم کسی نیست آرومت کنه هی میگفتی که نمیشه دلم تو رو گمت کنه

نه تو اصلا خبر نداری چی تو دل من میگذره اگه هوای تو از سر من به این راحتی میپره

حالا میبینی که تو نبودم کسی نیست آرومت کنه هی میگفتی که نمیشه دلم تو رو گمت کنه

نه تو اصلا خبر نداری چی تو دل من میگذره اگه هوای تو از سر من به این راحتی میپره

♫ویک موزیک♫

صدای بارون و قلب من میگه برو بهش زنگ بزن فقط اون مرحم دل توئه آروم میشی باهاش حرف بزن

دنیا ما رو واسه هم نخواست یا که دل تو با دل من نساخت دوست ندارم که بعدا بگم چرا دل تو به دلم نباخت

شب شد بازم تو فکر تو منو ببین چجوری بعد تو

حالا میبینی که تو نبودم کسی نیست آرومت کنه هی میگفتی که نمیشه دلم تو رو گمت کنه

نه تو اصلا خبر نداری چی تو دل من میگذره اگه هوای تو از سر من به این راحتی میپره

حالا میبینی که تو نبودم کسی نیست آرومت کنه هی میگفتی که نمیشه دلم تو رو گمت کنه

نه تو اصلا خبر نداری چی تو دل من میگذره اگه هوای تو از سر من به این راحتی میپره

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی