دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

  • ۴۰۱

دانلود  آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

Download New Music Ahmad Safaei – Shahe Ghalbam

 آهنگ احمد صفایی به نام شاه قلبم  با متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک 

آهنگ شاه قلبم به نام احمد صفایی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید..

متن آهنگ جدید احمد صفایی بنام شاه قلبم 

کشوندی منو سمت گردابت دلم خواست که بشم عشق نابت

حتی یه دنیا هم با تو بد شه این دل من میمونه بی تابت

بی قید و شرط همیشه حق با تو با جون و دل گوش میدم حرفاتو

دوست ندارم ببینم اخماتو عاشقی عالمی داره با تو

شاه دلمی عشقم چرا انقده خوبی تو عشقم عشقم

شاه دل کی بودی تو مرده بودم نبودی تو عشقم عشقم

♫ویک موزیک♫

اینه دارم وابسته میشم خوبی عشق تو اینه

من آرامش امروزمو مدیون تو هستم با تو آیندمو میبینمو از غیر تو خستم

شاه دلمی عشقم چرا انقده خوبی تو عشقم عشقم

شاه دل کی بودی تو مرده بودم نبودی تو عشقم عشقم

شاه دل کی بودی تو مرده بودم نبودی تو عشقم عشقم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی