دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شاهین بنان صداش کنی

  • ۴۱۰

شاهین بنان صداش کنی

Download New Music Shahin Banan - Sedash Koni

دانلود آهنگ صداش کنی به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک  موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

شاهین بنان صداش کنی، دانلود آهنگ جدید شاهین بنان صداش کنی + متن ترانه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

متن ترانه شاهین بنان به نام صداش کنی

ویک موزیک

صداش کنی فقط بگه جانم
نگاش کنی بگه دوست دارم
تویی نفس همین و بس
صداش کنی به اسم کوچیکش
نگاش کنی نگات کنه با عشق تویی نفس همین و بس
قبل از تو هیچوقت بعد از تو هیچکس جانم نشد یارم نشد هی دل ای دل ای دل
بارون و عطرت من زیر چترت آروم بشم آرامشم هی دل ای دل ای دل
قبل از تو هیچوقت بعد از تو هیچکس جانم نشد یارم نشد هی دل ای دل ای دل
بارون و عطرت من زیر چترت آروم بشم آرامشم هی دل ای دل ای دل

ویک موزیک
عاشق اسمم شدم تا صدا کردی منو مستم از این دیوونگی
اصلا قبول هرچی بگی دل از احساس تو حظ کرد
من که دورم از همه یه تو باشی بسمه این حس خوب لعنتی
وقتی با من هم صحبتی حالمو خیلی عوض کرد
قبل از تو هیچوقت بعد از تو هیچکس جانم نشد یارم نشد هی دل ای دل ای دل
بارون و عطرت من زیر چترت آروم بشم آرامشم هی دل ای دل ای دل
قبل از تو هیچوقت بعد از تو هیچکس جانم نشد یارم نشد هی دل ای دل ای دل
بارون و عطرت من زیر چترت آروم بشم آرامشم هی دل ای دل ای دل

ویک موزیک

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی