دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سینا پارسیان یه پیرزن مرده

  • ۲۵۴

دانلود  آهنگ سینا پارسیان یه پیرزن مرده

Download New Music Sina Parsian – An Old Woman Is Dead

آهنگ یه پیر زن مرده از سینا پارسیان  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ یه پیرزن مرده سینا پارسیان

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ سینا پارسیان بنام یه پیرزن مرده 

یه قلب تو سرمه که مغزمو خورده

تو جمجمم انگار یه پیرزن مرده

خدا بیامرزه تموم امواتو

به تیغ توی گلوم به خار تو چشمام اجازه دادم

تا وقتی خودم تنهام گاهی تو چشم و گلوت گپ بزنن با تو

یه عمر برای دلم هم پدری کردم

هم واسه نون شبش کولبری کردم

که باورش نشه باز دوباره حرفاتو

خون به دلم کردی بعد ولم کردی

هر دفعه زد به سرم تو عاقلم کردی

حالا کی دیوونس بگو کی من یا تو

خون به دلم کردی بعد ولم کردی

هر دفعه زد به سرم تو عاقلم کردی

حالا کی دیوونس بگو کی من یا تو

ویک موزیک

عشق قشنگه ولی عشق دلی نه به زور بذار رد شم

از این مسیر صعب العبور چی میشه یک لحظه وا کنی اخماتو

یه قلب تو سرمه یه مغز تو سینم

با چشم میشنومو با گوش میبینم

منو بهم ریختی میبینی کاراتو

خون به دلم کردی بعد ولم کردی

هر دفعه زد به سرم تو عاقلم کردی

حالا کی دیوونس بگو کی من یا تو

خون به دلم کردی

بعد ولم کردی هر دفعه زد به سرم تو عاقلم کردی

حالا کی دیوونس بگو کی من یا تو

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی