دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سینا پارسیان کشتی 3

  • ۲۴۹

دانلود آهنگ سینا پارسیان کشتی 3

Download New Music Sina Parsian - Kashti 3

آهنگ کشتی 3  از  سینا پارسیان بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ سینا پارسیان کشتی 3

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن ترانه سینا پارسیان به نام کشتی 3

دریا یه سالی میشه خشکه
چشمام خیلی وقته خیسن
یه ساله تو چشمام نهنگا
هر شب وصیت مینویسن
دریا فراموشی گرفته فکر میکنه مرداب بوده
برگرد ثابت کن تمومه این اتفاقا خواب بوده
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره
تا اینکه این صحرا دوباره دریاشه خیلی کار داره

♫ویک موزیک♫
من اولین صحرای دنیام که مرغ ماهی خار داره
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره

کانال تلگرامی ویک موزیک
پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی