دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سینا پارسیان خاک

  • ۲۵۲

دانلود  آهنگ سینا پارسیان خاک

Download New Music Sina Parsian – Khak

 آهنگ خاک از سینا پارسیان بهمراه  پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ خاک سینا پارسیان

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  خاک  سینا پارسیان

یک‌ نظر بر یار کردم یار نالیدن گرفت یک نظر بر ابر کردم ابر باریدن گرفت

یک نظر بر باد کردم باد رقصیدن گرفت یک نظر بر کوه کردم کوه لرزیدن گرفت

رنگ زردم را بیین برگ خران را یاد کن با بزرگان کم نشین افتادگان را یاد کن

مرغ صیاد توام افتاده ام در دام عشق یا بکش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن

تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست

خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت

تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست

خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت

تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست

خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت

تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست

خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی