دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سینا پارسیان آشیل

  • ۲۵۲

دانلودآهنگ سینا پارسیان آشیل 

Download New Music Sina Parsian – Ashil

آهنگ آشیل از سینا پارسیان بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ آشیل سینا پارسیان

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  سینا پارسیان بنام آشیل 

منم آن تیزی کندی که نبرید تورا با توام ترس پس گردن اسماعیلم

پیش هرکس که نشستی بد مارا گفتی ز چه رو آه مگر من پدر قابیلم

سینه ام را سپرت کردم و این شد مزدم مستطیل کفن آلود زمین شدم مزدم

وای بر من که اگر عشق صلاحم باشد وارد جنگ صلیبی شده ام با ایلم

در گریزی ز من و غافلی از سینه ی من خشت خامی که نیوفتاده در آیینه من

به چه میمانم اگر دور بگیری بروی … پر از مقبره های فیلم

گفته بودی همگان در طلب روی توان همگان شیفته ی غمزه ی آهوی تواند

نوبتی بود اگر نوبت من بود دگر بر سر جای خودش بود اگر زنبیلم

ویک موزیک

گفته بودی همگان در طلب روی توان همگان شیفته ی غمزه ی آهوی تواند

نوبتی بود اگر نوبت من بود دگر بر سر جای خودش بود اگر زنبیلم

ز تو گهگاه به من خیر رسیده است ولی عاشقم خیر سرم آه درست است ولی

این همه سال گذشته است نمیدانم تو نقطه ی قوتی یا پاشنه ی آشیلم

ز تو گهگاه به من خیر رسیده است ولی عاشقم خیر سرم آه درست است ولی

این همه سال گذشته است نمیدانم تو نقطه ی قوتی یا پاشنه ی آشیلم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی