دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سینا درخشنده دلبر شیرین

  • ۲۰۳

دانلود آهنگ سینا درخشنده دلبر شیرین

Download New Music Sina Derakhshande – Delbar Shirin

آهنگ  دلبر شیرین  از سینا درخشنده  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

سینا درخشنده با نام دلبر شیرین

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ سینا درشخنده با نام دلبر شیرین

 

دنیام با تو یه دفعه چه جذاب شد واست مردن توی دل من باب شد
عکس چشمات توی دل من قاب شد ای وای از دست تو
دوست دارم دلبر شیرینم حالم خوبه پیش تو که میشینم
دل میگیره تورو که نمیبینم ای وای از دست تو
ای داد از دلم آخه دل وامونده پیش تو که جا مونده این یعنی عشق
ای داد از دلم آخه همه چیمی تو عشق و زندگیمی تو این یعنی عشق
ای داد از دلم بین این همه آدم دلمو به تو دادم این یعنی عشق
ای داد از دلم عاشقت شدم کم کم چه خبره تو قلبم این یعنی عشق

♫ویک موزیک♫ 

با تو هی راه اومدم تا خود ماه اومدم ماه قشنگم
دل تو جای منه همه دنیای منه ماه قشنگم
چشمام روته حالم به تو مربوطه اسمم روته عشق من
ای داد از دلم آخه دل وامونده پیش تو که جا مونده این یعنی عشق
ای داد از دلم آخه همه چیمی تو عشق و زندگیمی تو این یعنی عشق
ای داد از دلم بین این همه آدم دلمو به تو دادم این یعنی عشق
ای داد از دلم عاشقت شدم کم کم چه خبره تو قلبم این یعنی عشق

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی