دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سوگند مصطفی فتاحی

  • ۳۱۰

دانلود آهنگ سوگند مصطفی فتاحی

Download New Music Mostafa Fatahi – Sogand

 آهنگ مصطفی فتاحی به نام سوگند  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 ویک موزیک

دانلود آهنگ سوگند مصطفی فتاحی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مصطفی فتاحی بنام سوگند 

سوگندبه نام خالق

غم تو دلم میناله

برای دیدن تو،لحظه شماری داره

برو کلاغ خسته ،ببین کجا نشسته

خبر ببر که عشقت

به انتظار نشسته

چی میشه باز،ببینمش

برمو زود بگیرمش

یه جایی زندونیش کنم

تا حسودا نبیننش

چی میشه باز ببینمش

برمو زود بگیرمش

یه جایی زندونیش کنم

تا رقیبا نگیرنش

♫♫♫♫♫♫

جون خالق زمونه،بیادو پیشم بمونه

من تنهای زمونه،عشق آخرش بدونه

بدونه دلم چه خونه

میگیره همش بهونه

سیل الماس تو چشمام

روی گونم چه روونه

چه روونه چه روونه

سوگند به نام خالق

غم تو دلم میناله

برای دیدن تو ،لحظه شماری داره

برو کلاغ خسته،ببین کجا نشسته

خبر ببر که عشقت

به انتظار نشسته

چی میشه باز ببینمش

برمو زود بگیرمش

یه جایی زندونیش کنم

تا حسودا نبیننش

چی میشه باز ببینمش

برمو زود بگیرمش

یه جایی زندونیش کنم

تا رقیبا نگیرننش

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی