دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان آهوی مست

  • ۱۸۳

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان آهوی مست

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Ahooye Mast

آهنگ  آهوی مست  از سهیل مهرزادگان بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ  سهیل مهرزادگان آهوی مست

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید سهیل مهرزادگان بنام آهوی مست 

صورتت از ماهم ماه تره خنده هات از قلب من غم میبره

جای من نیستی ببینی خودتو چی بگم اصلا نمیدونم به تو

من دوست دارم دوست دارم همین کی مث من عاشقی کرده بگین

♫ویک موزیک♫

من نفسام از نفسای توئه قلب من امن ترین جای توئه

تو شمع باشی دلم پروانته دوس داره تورو تو هر حالتتدریا تویی دلم دریاچته

♫ویک موزیک♫

تو شمع باشی دلم پروانته دوس داره تورو تو هر حالتتدریا تویی دلم دریاچته

تو نگات چی داری که مهربونم میکنه منو مجذوب خودش از خودم کم میکنه

تو نگات کنترل دلمو از دست میدم دنیامو به اون دوتا آهوی مست میدم

تو شمع باشی دلم پروانته دوس داره تورو تو هر حالتتدریا تویی دلم دریاچته

تو شمع باشی دلم پروانته دوس داره تورو تو هر حالتت

دریا تویی دلم دریاچته

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی