دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان بگردم

  • ۲۶۵

 دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان بگردم 

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Begardam

آهنگ بگردم  از سهیل مهرزادگان  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ بگردم سهیل مهرزادگان

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  سهیل مهرزادگان بنام بگردم 

فرشته ی قلب من تو اصلا منو نگیری دست کم پس یکم

با من راه بیا بشو مرهم درد من بابا این زندگیه نه جنگ تن به تن

یه حس فوق العاده زیر بارون ما پیاده واسه عاشق شدن خدا میدونه راه زیاده

من خیلی دوست دارم میدونی که حد نداره تو همونی هستی که میتونه منو از حال بد دراره

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

دل و دلدار‌ من همدم و یار من نپرس چیه حال من که گرفتارتم

دلبری میکنی واسه دلم جز تو من حرفامو به کی بگم غم و غمخوار من

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی