دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سهیل رحمانی سخته

  • ۲۵۲

دانلود آهنگ سهیل رحمانی سخته

Download New Music Soheil Rahmani – Sakhte

آهنگ سخته  از سهیل رحمانی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ سهیل رحمانی سخته

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ سهیل رحمانی بنام سخته 

نمیگی کجا میری نمیدونم کجا هستی

ازت میپرسم و میگی زیادی حساس هستی

اگه شک میکنم دست خودم نیست

عاشقم دست خودم نیست

♫ویک موزیک♫

جرمم تورو خواستنه فکرم تورو داشتنه

به خدا من دوست دارم

نه دیگه طاقت ندارم

♫ویک موزیک♫

که با چشمای خیس خیسم سر روی بالش بذارم

سخته ببینم مال دیگرونی

تو با منی اما تو فکر اونی

سخته ببینم دستات دیگه سرده

میمیرم آخر از این نگرونی

نمیفهمم کجای راه که رفتم اشتباهی بود

نسیبم از تو و عشقت فقط بی تکیه گاهی بود

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی