دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سهم من بابک مافی و امیر رشیدیان

  • ۲۸۲

دانلود آهنگ سهم من بابک مافی و امیر رشیدیان

Download New Music Babak Mafi & Amir Rashidian – Sahme Man

 آهنگ بابک مافی و امیر رشیدیان به نام سهم من  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ سهم من بابک مافی و امیر رشیدیان

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  بابک مافی و امیر رشیدیان بنام سهم من :

تو نبودی اما یاد تو اینجا بود حال من با یادت مثل اون وقتا بود

خوبه که برگشتی توی این روزای سرد هیچ چیز اینجوری منو خوشحال نکرد

سهم من موهای تو سهم تو شونه ی من سر بذار رو شونه هام عشق دیوونه ی من

مثل اون وقتا بخند دل پر از دلشورست هنوزم با خنده هات آرامش تو خونست

آرامش تو خونست

♫ویک موزیک♫

حالا که برگشتی حالا که اینجایی منو راحت کن از این همه تنهایی

حالا که برگشتی حالا که اینجایی منو راحت کن از این همه تنهایی

سهم من موهای تو سهم تو شونه ی من سر بذار رو شونه هام عشق دیوونه ی من

مثل اون وقتا بخند دل پر از دلشورست هنوزم با خنده هات آرامش تو خونست

آرامش تو خونست

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی