دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سعید کرمانی از دور که بیای

  • ۱۶۲

دانلود آهنگ سعید کرمانی از دور که بیای

Download New Music Saeed Kermani – Az Door Ke Biyay

آهنگ  از دور که بیای از سعید کرمانی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ سعید کرمانی از دور که بیای

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  سعید کرمانی بنام از دور که بیایی 

میگی که عاشقتم به تو وابستم میدونی که در دلمو به رو این و اون بستم

میخوام اینو بهت بگم همه جوره پات هستم

بدجوری دوست دارم میدونی دلم فداته فقط تو لب تر کن که این دل خاک زیر پاته

نگم چه حالی میکنم وقتی میایی تو پیشم وقتی نزدیکم میشی بدجوری دیوونه میشم

از دور که بیایی میمیرم هر جور که بیایی میمیرم نمیدونم اصلا چمه هی بهونه تو رو میگیرم

از دور که بیایی میمیرم هر جور که بیایی میمیرم نمیدونم اصلا چمه هی بهونه تو رو میگیرم

♫♫ویک موزیک♫

تو با من مهربون باش گلم حرفاتو تو بزن بلند بلند

از پیشم دور نشی یه لحظه من بی تو خودکشی محضه

از دور که بیایی میمیرم هر جور که بیایی میمیرم نمیدونم اصلا چمه هی بهونه تو رو میگیرم

از دور که بیایی میمیرم هر جور که بیایی میمیرم نمیدونم اصلا چمه هی بهونه تو رو میگیرم

از دور که بیایی میمیرم هر جور که بیایی میمیرم نمیدونم اصلا چمه هی بهونه تو رو میگیرم

از دور که بیایی میمیرم هر جور که بیایی میمیرم نمیدونم اصلا چمه هی بهونه تو رو میگیرم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی