دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سامان جلیلی دنبال من نگرد

  • ۲۸۱

دانلود آهنگ سامان جلیلی  دنبال من نگرد

Download New Music Saman Jalili – Donbale Man Nagard

آهنگ دنبال من نگرد  از  سامان جلیلی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

wikmusic.IR

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام دنبال من نگرد

از چی بگم برات منم یه کوه درد واسم چیزی نموند شدم یه دوره گرد

دنبال من نگرد دنبال من نگرد

یه روزی میرسه خدا خدا کنی برای دیدنم فقط دعا کنی

دنبال من نگرد دنبال من نگرد

دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت

همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم

دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت

همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم

صداش یادمه نگاش یادمه اون هر کاری کرد که باشه با همه

دنبال من نگرد دنبال من نگرد

♫ویک موزیک♫

براش مهم نبود اون اشک آخرم هزار سالمه نمیشه باورم

دنبال من نگرد دنبال من نگرد

دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط یمونه رد پایی که دور میشه ازت

همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم

دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت

همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی