دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سالار عقیلی هوای تو

  • ۱۷۹

دانلود آهنگ سالار عقیلی هوای تو

Download New Music Salar Aghili – Havaye To 

آهنگ  هوای تو  از سالار عقیلی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ سالار عقیلی هوای تو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود آهنگ سالار عقیلی هوای تو

 

پس از تو از تو هر جا خواندم برای کوه و دریا خواندم 
صدای تو شدم تا صدای من بمانی
برای تو بخوانم برای من بخوانی 
شبی که چلچراغ خانه را ترانه را به من سپردی
خزان گذشت و تو گذشتی و جوانه را به من سپردی
پس از تو قطره قطره ی دلم به چشم من رسید و خون شد
هوای تو دوباره از سرم به جان من زد و جنون شد
صدای تو شدم تا صدای من بمانی

♫ویک موزیک♫
برای تو بخوانم برای من بخوانی 
بیا که از دل من جدا شود جدایی
به سوی من بیاید هوای آشنایی 
بزن که زخمه هایت برای من بخواند
بخوان که با صدایت صدای من بماند 
اگرچه بعد تو هوای خانه ی منو جهان گرفته
دوباره در دلم امید دیدن رخ تو جان گرفته 
ترانه های تو بهانه ی تبسم گل بهاریست

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی