دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سالار عقیلی زلف را شانه مزن

  • ۱۷۶

دانلود آهنگ سالار عقیلی زلف را شانه مزن 

Download New Music Salar Aghili – Zolf Ra Shane Mazan

آهنگ  زلف را شانه مزن  از سالار عقیلی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

 دانلود آهنگ سالار عقیلی زلف را شانه مزن

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام زلف را شانه مزن 

زلف را زلف را شانه مزن زلف را زلف را شانه مزن شانه به رقص آمده است

من که هیچ من که هیچ من که هیچ آینه ی خانه به رقص آمده است

من و میخانه ی متروک جوان سالی ها ساقی بی می و پیمانه به رقص آمده است

زلف را زلف را شانه مزن زلف را زلف را شانه مزن شانه به رقص آمده است

من که هیچ من که هیچ من که هیچ آینه ی خانه به رقص آمده است

باز در سینه کسی سر به قفس میکوبد به گمانم دل دیوانه به رقص آمده است

باز در سینه کسی سر به قفس میکوبد به گمانم دل دیوانه به رقص آمده است

زلف را زلف را شانه مزن زلف را زلف را شانه مزن شانه به رقص آمده است

من که هیچ من که هیچ من که هیچ آینه ی خانه به رقص آمده است

♫ویک موزیک♫

مردم شهر نظرباز و تو در جلوه گری یار میگرید و بیگانه به رقص آمده است

شعری از آتش دیدار به لب دارد شمع عشق در پیله ی پروانه به رقص آمده است

زلف را زلف را شانه مزن زلف را زلف را شانه مزن شانه به رقص آمده است

من که هیچ من که هیچ من که هیچ آینه ی خانه به رقص آمده است

باز در سینه کسی سر به قفس میکوبد به گمانم دل دیوانه به رقص آمده است

باز در سینه کسی سر به قفس میکوبد به گمانم دل دیوانه به رقص آمده است

زلف را زلف را شانه مزن زلف را زلف را شانه مزن شانه به رقص آمده است

من که هیچ من که هیچ من که هیچ آینه ی خانه به رقص آمده است

دانلود موزیک
">دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸
پخش آنلاین آهنگ

" type="audio/mp3">مرورگر شما از پخش موزیک آنلاین پشتیبانی نمی کندکانال تلگرامی ویک موزیک

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی