دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سالار عقیلی باران بهاری

  • ۲۵۱

دانلود  آهنگ سالار عقیلی باران بهاری

Download New Music Salar Aghili – Barane Bahari

 آهنگ باران بهاری از یسالار عقیلی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ باران بهاری سالار عقیلی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  سالار عقیلی بنام باران بهاری 

من تشنه و پژمرده تو باران بهاری من تشنه و پژمرده تو باران بهاری

گل کن که در این ثانیه ها عشق بکاری گل کن که در این ثانیه ها عشق بکاری

آه ای تو که در هر چه دل تنگ نشاطی آه ای تو که در هر چه دل تنگ نشاطی

یک لحظه مرا باش یک لحظه مرا باش درا از در یاری

♫ویک موزیک♫

من مانده امو یاد شب آشوب نگارت من مانده امو یاد شب آشوب نگارت

دیگر نه امیدی نه پناهی نه قراری دیگر نه امیدی نه پناهی نه قراری

گفتی نه و گفتی نه و عمری سپری شد

یکبار پذیرای دلم باش که آری

من سوخته ام کار من از کار گذشته است من سوخته ام کار من از کار گذشته است

تا تازه شوم کاش بر این داغ بباری

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی