دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سالار عقیلی اینکه دلتنگ توام

  • ۲۰۳

دانلود آهنگ سالار عقیلی اینکه دلتنگ توام

Download New Music Salar Aghili – Inke Deltange Toam

آهنگ اینکه دلتنگ توام  از سالار عقیلی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ سالار عقیلی اینکه دلتنگ توام

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود آهنگ سالار عقیلی اینکه دلتنگ توام

این که دلتنگ توام اقرار میخواهد مگر

این که از من دلخوری انکار میخواهد مگر

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش

دل بریدن وعده ی دیدار میخواهد مگر

عقل اگر غیرت کند یک بار عاشق میشویم

اشتباه ناگهان تکرار میخواهد مگر

اشتباه ناگهان تکرار میخواهد مگر

روح سرگردان من هر جا بخواهد میرود

خانه ی دیوانگان دیوار میخواهد مگر

با زبان بی زبانی بارها گفتی برو گفتی برو

من که دارم میروم اصرار میخواهد مگر

♫ویک موزیک♫

با زبان بی زبانی بارها گفتی برو گفتی برو

من که دارم میروم اصرار میخواهد مگر

این که دلتنگ توام اقرار میخواهد مگر

این که از من دلخوری انکار میخواهد مگر

اینکه دلتنگ توام اقرار میخواهد مگر

اینکه از من دلخوری انکار میخواهد مگر

دلتنگ توام دلتنگ توام دلتنگ توام

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی