دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حمید هیراد ساقی

  • ۲۸۰

دانلود آهنگ حمید هیراد ساقی

Download New Music Hamid Hiraad – Saghi

آهنگ ساقی  از حمید هیراد بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ حمید هیراد ساقی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید حمید هیراد بنام ساقی 

دست بر سر میزنی دنبال ساقی آمدی آمدی آشفته و مجنون و یاقی آمدی

بر در میخانه ها هر دم گدایی میکنی تا به مسجد میرسی با ما خدایی میکنی

ایمان خود را سر بریدی دل به دریا میزنی یوسف خود را باختی و سر به صحرا میزنی

به سرم زده حالتو امشب خوب کنم تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم

به سرم زده حالتو امشب جور کنم تورو از غم عالم و آدم دور کنم

♫ویک موزیک♫

کارت که لنگه میگی خدا قشنگه کارت تموم شه میگی دلش چه سنگه

آوردمت در این جهان خود را کشاندی در قفس دنیای من تنها دلیل امتحانت بود و بس

ایمان خود را سر بریدی دل به دریا میزنی یوسف خود را باختی و سر به صحرا میزنی

به سرم زده حالتو امشب خوب کنم تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم

به سرم زده حالتو امشب جور کنم تورو از غم عالم و آدم دور کنم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی