دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ زیبای چشم سفید شهاب مظفری

  • ۳۹۹

دانلود آهنگ زیبای چشم سفید شهاب مظفری

Download New Music Shahab Mozaffari – Zibaye Cheshm Sefid

 آهنگ شهاب مظفری به نام زیبای چشم سفید متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ زیبای چشم سفید به نام شهاب مظفری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  شهاب مظفری بنام زیبای چشم سفید 

جونم به لب رسید تا عاشقم شدی تا بی قرار و مجنون و شیدا مثل خودم شدی

حالا که وقتشه پاتو عقب نکش تصویر عشق و خاموش و تنها رو پوست شب نکش

بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم

استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد

♫ویک موزیک♫

وابسته تر شدم اون خسته تر شدو با خنده میگفت ای بابا ول کن حرفای بیخودو

بغض منو ندید اشک منو ندید تا زندگیمون اومد شروع شه اون به تهش رسید زیبای چشم سفید

بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم

استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد

بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم

استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد

بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم

استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی