دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ ریکادو بیتا

  • ۲۳۸

دانلود آهنگ ریکادو  بیتا

Download New Music Ricado – Bita

آهنگ  بیتا از ریکادو بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ ریکادو  بیتا

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید ریکادو بنام بیتا 

میدونستی که صدای خنده های تو آرامش حال منه میدونستی تنها آرامش روح و روان من تویی

پس بیا و همیشه عاشقم بمون که تموم تو مال منه

ببار دوباره آسمون به یاد خاطراتمون بارون ببار دوباره بی هوا ببار به عشق عاشقا بارون

قرار بی قرار من تو عشق موندگار من برگرد بیا از عاشقی بخون بیا کنار من بمون برگرد

نرو نزار بدون تو بمیرم بمون به شکل خنده هات اسیرم

صدای خنده های تو آرامش حال منه همیشه عاشقم بمون تموم تو مال منه

صدای خنده های تو آرامش حال منه همیشه عاشقم بمون تموم تو مال منه

بیتابتم بی تو نمیشه بیتای من بی تو چی میشه دنبالتم تب داره حالم مهتاب من با تو چی میشه

♫ویک موزیک♫

ببار دوباره آسمون به یاد خاطراتمون بارون ببار دوباره بی هوا ببار به عشق عاشقا بارون

قرار بی قرار من تو عشق موندگار من برگرد بیا از عاشقی بخون بیا کنار من بمون برگرد

صدای خنده های تو آرامش حال منه همیشه عاشقم بمون تموم تو مال منه

صدای خنده های تو آرامش حال منه همیشه عاشقم بمون تموم تو مال منه

بیتابتم بی تو نمیشه بیتای من بی تو چی میشه دنبالتم تب داره حالم مهتاب من با تو چی میشه

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی