دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ روزبه بمانی شلیک

  • ۱۵۴

دانلود آهنگ روزبه بمانی شلیک 

Download New Music Roozbeh Bemani – Shelik

آهنگ  شلیک از روزبه بمانی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ  روزبه بمانی شلیک

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  روزبه بمانی شلیک 

گنجشک ترین آدم عالم شده بودم او دغدغه اش بود مرا گاز بگیرد
حرصش که بدنم خون جگر شد من سیب شدم بلکه او را گاز بگیرم
می آمد و میدید مرا مثل دو تا دوست من باب دلش یک سره نزدیک نمیکرد
بر جوخه ی اعدام منه بی همه چیزش می آمد و پا میشد و شلیک نمیکرد
دیوونتم با اینکه فهمیدم یه عمره این رابطه از سمت تو عاشق نداره
انقدر نگو احساست از دیوونگیته احساس اسمش روشه چون منطق نداره

♫ویک موزیک♫
من آرزویی غیر احساست ندارم از بس که رویامو بهت نزدیک کردم
یک بار که دنبال ردت رفته بودم من به خودم از پشت سر شلیک کردم
حال من حال اون آدم زخمیه که خودش دیده زخمش چقدر کاریه اما جایی نمیره خوش نشسته بمیره
من بمیرم بمونم تهش عاشقم بی تو این حسم این عشقم این منطقم تا تو باشی همینم
میری ببینی جاتو با کی میشه پر کرد با اینکه این دوری تحمل کردنی نیست
تو انقدر بودی کنار من بفهمی جای کسی با هیچ کس پر کردنی نیست

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی