دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا ملک زاده عاشق که باشی

  • ۲۰۶

دانلود آهنگ رضا ملک زاده عاشق که باشی

Download New Music Reza Malekzadeh – Ashegh Ke Bashi

آهنگ  عاشق که باشی از  رضا ملک زاده  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ رضا ملک زاده عاشق که باشی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید رضا ملک زاده بنام عاشق که باشی 

عاشق که باشی یار میخواهی فقط آشفته ای دیدار میخواهی فقط

عقل از سرم بردی جنونم را ببین تو عاشقی بیمار میخواهی فقط

هی با خیالت فکر فردا میکنی چشمانت را غرق دریا میکنی

عاشق که باشی برای دیدنش یک شهر را یک باره شیدا میکنی

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است چشمان من از فراقت دگر کور است

♫ویک موزیک♫

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است چشمان من از فراقت دگر کور است

بمیرد تو عشقت در این جان من منی که بدون تو دیوانه ام

♫ویک موزیک♫

چه دردیست نگاهت در این خانه ماند که بی تو شدم من یه بی خانمان

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است چشمان من از فراقت دگر کور است

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است چشمان من از فراقت دگر کور است

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی