دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا ملک زاده سیب هوس

  • ۱۲۰

دانلود آهنگ رضا ملک زاده سیب هوس

Download New Music Reza MalekZadeh - Sibe Havas

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام سیب هوس

 ...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ سیب هوس رضا ملک زاده

اسمم به گردنبند توست این جان من پابند توست

اینجا هنوز دیوانگی بازیچه ی ترفند توست

این قلب من در بند توست سیب هوس لبخند توست

تو خوش بری این قلب من دلخوش به آن سوگند توست

تو دلیل آتشفشانی که منم تو نگهبان زندانی که منم

بی نام و نشانی چه کنم این نامه رسانی که منم

♫ویک موزیک♫

جان منو جان دلت دستم به دامان دلت

میخواهمت حبسم کنی عمری به زندان دلت

زیبای شهر آشوب من نامهربان محبوب من

از من چه میخواهی بگو ای خوب من ای خوب من

تو دلیل آتشفشانی که منم تو نگهبان زندانی که منم

بی نام و نشانی چه کنم این نامه رسانی که منم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی