دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا ملک زاده دوست دارم

  • ۲۰۶

دانلود آهنگ رضا ملک زاده دوست دارم

Download New Music Reza Malekzadeh – Dooset Daram

آهنگ دوست دارم از رضا ملک زاده بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ رضا ملک زاده دوست دارم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید رضا ملک زاده بنام دوست دارم 

تو که باشی آرامم ز هوایت بی تابم بی قرارم میدانی تو نباشی میماند دل من تنها تنها

نری بی من جایی بی من کاش تو بمانی پیش من من و تو تنها تنها

دیوانه وار دل به چشمان تو بستم من یه بار

این همه علاقه کم نیست تو بذار من خودم دورت بگردم

دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار

قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار

دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار

قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار

بردی راحت تو عقل از سرم همه جا هست یاد تو خاطرم تو ببین قلبمو واسه تو میزنه

♫ویک موزیک♫

تو باشی پیش من از یه عالم میکنه …

دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار

قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار

دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار

قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی