دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا ملک زاده حال من

  • ۱۸۶

دانلود آهنگ رضا ملک زاده حال من

Download New Music Reza Malekzadeh - Hale Man

دانلود آهنگ رضا ملک زاده  حال من

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ حال من رضا ملک زاده

رنگ موهای تو بوره چشات تُنگِ بلوره

تو دلت سنگِ صبوره

نمیدونم چرا اما مغروره

رو به من دستاتو واکن، بیا موهاتو رها کن

تو دلم آتیش به پا کن

صدام کن

حال من یه حالیه که نگو

مال من میشی آخرش به زور

میبَرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو به هم

میخرم نازتو بگو چند

حالمو بیا بهتر کن

حال من یه حالیه که نگو

مال من میشی آخرش به زور

میبَرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو به هم

میخرم نازتو بگو چند

حالمو بیا بهتر کن

♫ویک موزیک♫

شب با این همه ستاره

پیش تو کم میاره

خدا نکنه، جدا نکنه دل تورو از من

من توو دنیای دروغی

توو این همه شلوغی

چشام دنبال تو میگرده هی پس تو کجایی

حال من یه حالیه که نگو

مال من میشی آخرش به زور

میبَرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو به هم

میخرم نازتو بگو چند

حالمو بیا بهتر کن

حال من یه حالیه که نگو

مال من میشی آخرش به زور

میبَرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو به هم

میخرم نازتو بگو چند

حالمو بیا بهتر کن

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی