دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا صادقی نرو

  • ۲۲۸

دانلود آهنگ رضا صادقی نرو

Download New Music Reza Sadeghi – Naro

آهنگ نرو  از رضا صادقی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ رضا صادقی  نرو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام نرو 

نرو! تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری نرو

تو هم مثل من تو غصه کم میاری نرو… آه… نرو…

نرو! تو هم میپوسی میمیری بی من نرو…

تو هم طاعون غم میگیری ای من، نرو…آه… نرو…

نرو! تو که میدونی من بی تو، تو بی من یعنی حسرت

تو که میدونی بی جواب میمونه عشق و عادت

تو که میدونی کم میشم، تو که میدونی کم میشی

تو که میدونی هم آغوش غم میشی، نرو…آه… نرو…

♫ویک موزیک♫

بری جواب روزاتو چی میدی حرفای ما رو تو گوش کی میگی

تو میدونی توی این بچه بازی من و تو هر دو بازنده می بازیم

نرو که رفتنت صلاح ما نیست ببین جدایی تو نگاه ما نیست

نرو نذار بگن عشق یعنی حسرت نذار که این تمنا بشه نفرت

نرو! تو که میدونی من بی تو، تو بی من یعنی حسرت

تو که میدونی بی جواب میمونه عشق و عادت

تو که میدونی کم میشم، تو که میدونی کم میشی

تو که میدونی هم آغوش غم میشی، نرو…آه… نرو…

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی