دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا شیری گل بانو

  • ۲۲۲

دانلود آهنگ رضا شیری گل بانو

Download New Music Reza Shiri – Gol Banoo

آهنگ  گل بانو  از رضا شیری بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ رضا شیری گل بانو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید رضا شیری بنام گل بانو 

گل بانو میزنم من جلو چشمات زانو دوباره میزنه باز نم نم بارونگل بانو جان گل بانو …

آخ بمیرم واسه پیچ و تاب موهات گل بانو واسه اون طرز خنده هات گل بانوگل بانو جان گل بانو …

میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم هرجا حرف عشقت باشه به علاقشون میخندم

میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم هرجا حرف عشقت باشه به علاقشون میخندم

دلبر نابم من تو عذابم وقتی دوری میکنی از این دیوونه

♫ویک موزیک♫

دار و ندارم من تورو دارم تو بمون برام میخوام هیشکی نمونه

میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم هرجا حرف عشقت باشه به علاقشون میخندم

میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم هرجا حرف عشقت باشه به علاقشون میخندم

میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم هرجا حرف عشقت باشه به علاقشون میخندم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی